vrijdag, januari 05, 2007

google office: de droom die ik 2 jaar geleden had....

ik kreeg vandaag een mailtje van een oude bekende van me. de schrijver opende met '@, je hebt gelijk gekregen'.



wat blijkt hij heeft het artikel @ emerce.nl gelezen over de enorme groei van google office. je weet wel de online concurrent van micros(ch)oft's office, die geen concurrent mag worden genoemd volgens google zelf (yeah right!)...



de schrijver van de email was 1 van de techneuten die 2 jaar geleden tijdens een brainstorm om het hardst had geroepen dat het aanbieden van online 'app's', het meest belachelijke was wat hij ooit gehoord had.



*ritsel* *ritsel* (even mijn aantekeningen erbij pakken).



hier heb ik het. een kleine bloemlezing:



- 'dat zal geen enkele pc aankunnen. laat staan dat je de bandbreedte ervoor kan krijgen.'.

- 'wie zit daar dan op te wachten?'

- 'geloof je het zelf? ms verdient daar teveel voor'.



tja... ms heeft het idd niet gedaan. maar google dus wel....



toch sportief dat hij er nu op terugkomt. hij moest zelfs bekennen dat hij een fervernt gebruiker was....









Technorati Tags: , , , , , , , ,

Geen opmerkingen: